Og hvad serverede jeg så for kaffegæsten?

Jeg nåede lige hjem fra prøven på Nytårskoncerten en time før min kaffegæst skulle komme! Det gav mig tid til en rugbrødsmad sammen med familien og til lige at fare rundt og få lidt styr på hjemmet. Der var masser af kreativt liv at rydde op i, men der var altså ikke tid til at bage! I stedet fik jeg den ide, at skære resten af gårsdagens chokoladekage ud i små konfektstykker. Og sammen med nogle fine karameltrøfler, som min arbejdsgiver var så venlig at forære mig til jul, fik jeg lavet et fint lille fad. Jeg ved godt, at jeg skrev at chokoladekagen helst skal spises samme dag. Men det er hermed modbevist!

I dag skal jeg ikke bage kage! Jeg skal ud og gå en lang tur med min familie i stedet. Men i næste uge får du en ny opskrift på en nem kage. Jeg tror, det bliver æblekage…

GOD SØNDAG! Kærlig hilsen kagekonen

4 thoughts on “Og hvad serverede jeg så for kaffegæsten?

    • Hej Hanne!
      Tak! Hvor er jeg glad for at du kan lide min blog! Og tak for at du deler på FB
      Ja, jeg er så glad for den lille fine Rørstrand skål. Men jeg har på mange fine skåle, som nu kan komme frem til ære og værdighed. Men ellers kan jeg låne hos dig, hvis jeg kommer til at mangle noget porcelæn, ikke sandt?
      Kh Ul

      Like

      • Til hver en tid! Jeg er leveringsdygtig ud i mange stel…! Og landlig idyllisk in- og eksteriør for en fotosession, hvis det skulle være. Vi må hellere holde et kaffemøde – over en kage! 😉 Kh. H.

        Like

      • Se her – allerede en kandidat til gæsteblogger på Den glade kagekone! Det må vi helt klart holde et møde om meget snart over en kage eller to.. Øh, jeg mener selvfølgelig en kop kaffe eller to og en stor kage!
        Kh Ul

        Like

Skriv et svar

