En slags jubilæum!

Det er en slags jubilæum på min blog i denne tid. Jeg har nemlig posted 25 indlæg og/eller opskrifter nu! Dette er blog indlæg nr 26! Jeg synes, det er rigtig sjovt at blogge og dele min glæde og store interesse for bagning, syltning og madlavning i det hele taget med jer derude.

Mange har spurgt mig om, hvem der spiser alle de kager jeg bager? Og det gør min familie og venner. Jeg rører dem selvfølgelig slet ikke selv!! Desuden må jeg med skam fortælle, at der bliver ikke bagt flere kager end før her i huset, efter jeg har startet bloggen. Jeg har altid bagt meget. Nu bliver kagerne bare fotograferet fra alle sider. Eller som min datter udtrykker det: ” Det er ikke så ligetil, at få kage mere i dette hus!” Jeg tror egentlig ikke, at min familie og jeg spiser mere kage og sødt end andre. Forskellen ligger i at jeg laver alt selv, hvor måske mange andre køber chokoladebarer og andet slik. Men det smager jo meget bedre, når man selv laver det! Og det er min mission her – gå selv i køkkenet! Det er så nemt at lave en kage selv. Og så slipper du for alle mulige mærkelige farvestoffer og tilsætningsmidler!

Hvis du er glad for bloggen, så skriv gerne en hilsen til mig i ny og næ! Jeg vil også blive glad for feedback på mine opskrifter. Så hvis du bruger en af mine opskrifter, må du gerne fortælle om det var godt eller skidt. Hvis der skulle opstå spørgsmål eller problemer undervejs, så skriv og spørg om hjælp. Husk, du kan få en email fra mig, når der er nyt på bloggen. Du kan også følge min blog via BlogLovin – Bare klik på linkknappen. Tilsidst tak fordi du læser min blog!

Kærlig hilsen Ulrika – Den glade kagekone

20130305-083307.jpg

Skriv et svar

