Forventningens glæde.

Jeg har været i haven i eftermiddags. Og pyh, hvor er jeg træt nu! Den første havedag i året er altid hård. Jeg glemmer fra år til år, hvor hårdt det er at krybe rundt på knæene og læne sig frem i de mest akavede stillinger for at beskære roserne og rense bedene for ukrudt. Men hvor bliver det fint! Forventningens glæde er stor! Så gør det ikke så meget, at jeg er øm over hele kroppen, når jeg kigger på rosenbillederne fra tidligere år. Det er det hele værd!

 

Skriv et svar

