Skønne gaver fra søster.

Se de skønne gaver jeg har fået af min søster fra London! Hun ved vist, hvad der interesserer mig. Jeg er meget spændt på, at prøve nogle de meget lækre kageopskrifter i bogen. På forsiden står der “Healthier Cakes” – Mon det kan passe? Altså kage er altid sundt for sjælen, men om det virkelig er sundere kageopskrifter, det bliver spændende at finde ud af. Jeg har smuglæst en smule allerede, og jeg tror forfatteren mener, at hvis der er sunde ingredienser i såsom fuldkornsmel, speltmel og masser af frugt, så er det sundere kager. Og ja, det er det måske også, men det ser ud som om kalorieindholdet stadig ligger i den høje ende i alle kageopskrifterne. Under alle omstændigheder er det en smuk bog, som jeg glæder mig til at blive inspireret af!

Ved du hvad den lille fugl er til? Jeg har aldrig set sådan en før i sidste udgave af “Delicious” – et engelsk madblad jeg ofte læser. Min søster havde også set den deri, og var gået på jagt efter en til mig, uden at jeg vidste det. Det er da sødt af hende. Man sætter den lille fugl ned i pien og lægger dejen rundt om den. På den måde kan dampen fra fyldet i pien slippe ud, og din pie top forbliver sprød og lækker. Sjov ting, ikke sandt?

Nå, men nu kalder hverdagen igen. Kufferten er pakket ud sammen med gode minder fra en dejlig ferie i London sammen den bedste søster og den bedste veninde, man kan ønske sig! Tak! Lad os gøre det snart igen…

2 thoughts on “Skønne gaver fra søster.

    • Ja, den er fin. Glæder mig til at afprøve den snart. Skal nok vende tilbage med test resultatet!🙂 Tak for din hilsen – Jeg er så glad, når nogen tager sig tid til at skrive til mig!
      Mvh Ulrika

      Like

Skriv et svar

