Haven i dag og status på ærteblomsterne – kap.1

I øjeblikket byder haven på nye blomster oplevelser næsten hver dag. Her er lige et par smagsprøver fra haven i dag. Indenfor spirer der lathyrus frem i massevis i de små avispapirs-potter, som min yngste datter og jeg lavede sammen for ca 10 dage siden. Det varer ikke længe inden jeg må finde et blivende sted i haven eller i de udendørs krukker til masser af nye fine, velduftende ærteblomster. Jeg tror ikke, at jeg kan finde plads til alle, men så kan jeg jo glæde venner og veninder med fine blomstergaver. Det er også sjovt!

2 thoughts on “Haven i dag og status på ærteblomsterne – kap.1

Skriv et svar

