De første 10.000 views er nået!

Idag på årets første rigtige varme sommer solskinsdag, rundede min blog de første 10.000 wiews!
Det blev fejret i haven med min søde veninde, mine piger og deres legekammerater. Vi spiste pandekager med is og en skøn Crumble Pie med blåbær, pære og kardemomme. Imens farvede solen vores kinder og fregnerne myldrede frem på småpigernes næser. Sikken dejlig stund og sikken dejlig dag! I aften grillede vi grønsager til en lækker salat og skålede i rødvin på terrassen indtil solen forsvandt bag skovbrynet.

Tusind tak til jer der læser med. Både jer fra Bloglovin, Madblogs, mail-abonnementer, facebook og til jer fra Google search! Fantastisk, at i stopper her hos mig. Jeg er beæret! Ville ønske jeg kunne takke jer alle med blomster, men det bliver nok lidt svært. I stedet må i nyde mit billede af den smukke solnedgang og aftenhimmel fra min plads i haven.

I weekenden lover jeg, at der vil være en ny rabarber opskrift og billeder fra haven! God pinse weekend!

Kærlig hilsen Kagekonen Ulrika

20130517-232227.jpg

Skriv et svar

