En fantastisk ny kagerulle – testvinder.

Op til jul sidste år læste jeg med stor interesse en test i Politiken af kageruller. Den overlegne vinder blev Kitchen Aid kagerullen. Den skrev jeg selvfølgelig straks på min ønskeliste til jul, men den dukkede ikke op blandt alle de fine gaver min søde familie glædede mig med.
Men så pludselig mange måneder efter jul kom min far med en pakke fra min søster. I pakken var den lækre kagerulle fra testen. Min søster havde prøvet at få fat i den til jul, men det var mislykket. Den var simpelhen udsolgt overalt, efter den havde vundet testen i Politiken. Hun havde afgivet en ordre på den, men fik besked tilbage fra forhandleren om at den var udsolgt pt, men de kunne tilbyde at eftersende den så snart den var på lager igen. I julestressen fik hun så ikke annulleret orden og så dukkede den pludselig op flere måneder efter jul. På den måde fik jeg en ekstra julegave! Hvor heldig kan man være?
Det er nemlig en fantastisk god kagerulle af flere grunde. Fordi den er af stål, er den meget tung. På grund af materialet er den desuden kold, og derfor super god især til mørdej! Den har perfekte håndtag til mine hænder, og der er god plads til hænderne fra håndtagene og ned til bordpladen. Dette nye køkkenredskab vil helt sikkert blive en af mine nye favoritter i køkkenet. Tak til mine kære søster!

Skriv et svar

