Haven i regn og lang lørdag indendøre.

Et par stemningsbilleder fra haven en regnvejrsdag i maj. Smukt så det ud, men jeg længes nu alligevel efter sol og sommer på sådan en lang og kedelig regnvåd lørdag. Hele dagen blev brugt indenfor med at surfe på nettet efter ja – regntøj! Absurd, men sandt. Vi skal nemlig på ferie i England, Lake District til sommer, og der skulle det efter sigende regne rigtig meget. Faktisk er det det sted i England med den største nedbørsmængde om året! Suk! Jeg ved da ikke hvad vi tænkte på, da vi bestemt os for det rejsemål, tænker jeg efter denne lange våde dag i Danmark. Men der er jo ikke noget der hedder dårligt vejr. Det er kun et spørgsmål om den rette påklædning! Den rette påklædning regner jeg med at have fundet efter lang tids søgning på nettet. Regnjakken skulle kunne klare et vandsøjletryk (kalder man det vist) på 20.000 og 3 lags og you name it. Håber virkelig, at den kan holde hvad den lover – at holde mig tør og varm på en de dejlige vandreture vi skal ud på i Lake District til sommer. De sidste par somre i Danmark kunne jeg også have haft glæde af et godt regnsæt. Nu er det købt, og i fremtiden skal en regnvejrsdag ikke stoppe mig fra at komme ud og opleve min have eller Verden!

One thought on “Haven i regn og lang lørdag indendøre.

  1. Pingback: Kardemommeboller til en kardemommelover. | Den glade kagekone

Skriv et svar

