Service eftersyn af min Kennwood.

This slideshow requires JavaScript.

Indrømmet – Jeg blev en smule nervøs da min mand lige pludselig begyndte på at skille min elskede Kennwood køkkenmaskine ad! Men blev derefter enig med mig selv, at det værste der kunne ske var, at hvis han ikke kunne samle den igen, så måtte han i givet fald ud og købe en ny maskine til mig Grunden til at der var behov for et service eftersyn var, at den larmer så forfærdeligt meget. Man kan godt opgive al samtale med mig en halv-døv musiker (!), når Kennwood’en er i gang med at røre og kokkerere sammen med mig. Jeg hører intet før min familie står og råber ved siden af. Men det er selvfølgelig mest fordi jeg er så dybt koncentreret , ikke sandt? Jeg ved ikke rigtig om det er lykkedes at få Kennwood’en til at larme mindre, men den havde i hvert fald glæde af det fine service eftersyn og rengøring min mand gav den! Nu er den så fin, så fin igen. Inderst inde må jeg indrømme, at mit hjerte banker for en nyere model…altså indenfor køkkenmaskiner! Se selv her. Man har jo lov til at drømme…….

Skriv et svar

