Crocus Rose – Dagens rose

Desværre er den på retur nu, men den har virkelig blomstret og blomstret hele sommeren. Rosen hedder “Crocus Rose” og er fra David Austin. Den står aller forrest i bedet op mod terrassen, så vi kan se den inde fra køkkenet. Jeg synes, den er så smuk både i form og farve. Den er flot creme-hvid, og selv ikke regnen ødelægger blomsternes udseende særlig meget. Det er ellers normalt et stort problem for hvide roser som f.eks “Karen Blixen”. Hvis du mangler en hvid rose, så er det denne du skal købe! Den er til og med meget, meget sund.

Jeg er startet på arbejde igen i tirsdags. Kan slet ikke forstå, hvor ferien blev af. Men væk var den! Der har ikke været overskud til megen kagebagning eller havearbejde, men jeg har været i haven hver dag, når jeg sov på havesofaen efter arbejde. I næste uge er der en masse møder/seminarer sammen med kolleger, og ellers er der dømt øvning derhjemme på alle de nye noder, der skal læres her i den nye sæson. Den nye sæson byder på mange nye udfordringer på flere plan for mig, og jeg er meget spændt på hvordan det skal gå. I næste uge vil jeg sylte indimellem violinspil og møder. Så kig forbi i næste uge og find en opskrift på fersken marmelade.

Skriv et svar

