Bananpandekager med blå birkes til morgenmad.

I weekender når der er tid til at sidde længe over morgenmaden, så elsker jeg at gøre lidt ekstra ud af den. Mine børn elsker når der er pandekager på morgenbordet og helst med smoothie til! De her små pandekager er bare så nemme at lave , og det er bloggen http://anneauchocolat.dk/?p=5368 , som har inspireret mig.  Jeg havde ikke noget boghvedemel, istedet brugte jeg almindeligt hvedemel. Jeg serverede pandekagerne med frisk banan og hakkede mandler og masser af ahornsssirup.

Det er så irriterende, at man er blevet nødt til at koge  alt frossen frugt fra supermarkedet. Jeg er aldrig så tjekket, at jeg har husket at gøre det på forhånd. Så vi springer over hvor gærdet er lavest, og hælder en halv liter jordbæryoghurt i blenderen sammen med 1-2 bananer. Så har man hurtigt og nemt en skøn kold drikkeklar smoothie!

Efter jeg er begyndt at blogge selv læser jeg med på mange andre blogs. Har du en yndlingsblog? Jeg finder næsten nye blogs hver dag f.eks. over Instagram . Ved du, at du kan følge @dengladekagekone  på Instagram og på Facebook?

2 thoughts on “Bananpandekager med blå birkes til morgenmad.

  1. Mmm bananpandekager, det er virkelig lækkert, også noget vi spiser tit hjemme hos mig 🙂
    Du har ret i at der findes utrolig mange spændende blogs derude og jeg finder også “nye” hele tiden.
    Christina

    Like

Skriv et svar

