Mine favoritter fra det 1. år med Den glade kagekone

I anledning af at bloggen i disse dage fejrer sin 1 års fødselsdag, kiggede jeg alle mine indlæg og billeder igennem. Det er blevet til 132 indlæg i det første år. Ikke alle har handlet om kager, brød, desserter eller andre søde sager. Der har også været mange indlæg fra min have og billeder af mine roser. Til dette indlæg har jeg samlet mine favoritter fra Den glade kagekone’s køkken. Enten er det de kager der smagte bedst, dem der var sjovest at lave, dem der er mest populære eller et af de billeder som jeg selv synes er mest vellykket.

Har du en favorit her hos Den glade kagekone?

8 thoughts on “Mine favoritter fra det 1. år med Den glade kagekone

  1. Citronkagen ville jeg smage;-) og blå kys ville min pige være glad for. Jeg skal prøve at lave dem når jeg får lidt mere tid, dog alt ser meget lækker ud!!

    Like

    • Tak! Citronkagen er super-lækker! Også en af mine egne favoritter! De blå marengs er elskede af alle børn – også af mine piger.🙂 Du må prøve at lave dem en gang. Kh Ulrika

      Like

Skriv et svar

