Stilhed på bloggen er kun midlertidig!

20140124-171146.jpg
Det er svært for mig i øjeblikket, at nå at blogge. Dagene er korte, og så bliver det tit for mørkt til, at jeg kan nå at fotografere mine brød og kager. Så det er altså ikke fordi jeg ikke for bagt! Jeg bager altid! Men jeg får altså desværre ikke fotograferet og blogget om det. I øjeblikket har vi nogle rigtig flotte og store programmer i orkesteret, og de kræver en masse tid i øveværelset. Og så må bloggen være på pause så længe.
Men jeg er stadig meget flittig på Instagram . Der hedder jeg dengladekagekone. På Instagram lægger jeg dagligt billeder op af min gøren og laden. Her nedenunder kan du se et lille galleri med billeder fra Instagram. Du kan også scrolle ned nederst på denne side, hvor der er et link til både min facebook- og Instagramprofil.
Heldigvis er der kun to uger til vi har vinterferie. Jeg glæder mig frygteligt meget! Jeg skal ikke ud af mine pyjamasbukser hele ugen! Jeg har masser af planer, om hvad jeg skal have bagt! Så hvis ikke før, så kommer der i hvert fald nyt fra Den glade kagekone i uge7.
God weekend til dig! Skal du bage i weekenden? Kh Ulrika

20140124-173007.jpg

Skriv et svar

