M&M- snitter er sagen!

20140212-214058.jpg
Det er skønt med ferie og dermed overskud til at bage sammen med mine piger! Alle børn elsker de farverige M&M chokolade linser, og mine piger er ingen undtagelse. Da jeg så denne opskrift på Facebook fra Hembakat (tryk på det blå link for at komme til opskriften!), var der ingen tvivl om, at den skulle min store pige bage til os andre evnt med konsulenthjælp af mig. Jeg behøvede nu ikke at hjælpe særlig meget. Hun er allerede en dygtig bager og kok! Der eneste jeg hjalp med, var at rulle eller nærmere smøre dej-længderne ud. Det var en meget fedtet dej. Ikke nem at rulle i pølser, som opskriften foreslår. Derfor halverede jeg dejen og smurte 2 længder ud på et stykke bagepapir.
Der står i opskriften, at man kan drysse de sidste M&M ovenpå de udrullede længder som ekstra pynt. Men der skal du måske lige holde øje med din lille hjælper i køkkenet og posen med M&M, fordi ellers kan det nemt gå som her hos os. Der var ikke flere tilbage at pynte med!
Vi spiste dem til dessert sammen med vanilleis! Uhm! Det var godt! De blev sådan rigtig lækre seje og knasende på samme tid. Mine piger var vildt begejstrede!

2 thoughts on “M&M- snitter er sagen!

Skriv et svar

