Alle elsker svenske kanelboller!

En af de første opskrifter jeg bloggede om for snart 1 år siden, var svenske kanelboller. Det er blevet en af de mest populære og mest søgte opskrifter på min blog. Jeg elsker også selv kanelboller eller bare “bullar”, som man kalder dem i Sverige. Det er altid godt at have en pose parat i fryseren, og så lige ind i mikro’en ca 1 minut. Uhm! Så smager den som nybagt, og med en god kop kaffe til, så er jeg glad! I og med at det er en af de mest læste indlæg på bloggen, så synes jeg der er behov for en opdatering på billedsiden. Så klik forbi opskriften på Svenske kanelboller og se de nye billeder. Men pas på – Du bliver fristet til at bage kanelboller! Find indlægget her!

Skriv et svar

