Mine egne chokolade-favoritter.

Jeg bliver ofte spurgt, om jeg har en yndlingskage. Og det er rigtig, rigtig svært for mig at svare på, fordi jeg elsker jo bare kager al alle slags! Måske især alle slags kager med bær og frugt synes jeg er rigtig godt. Men hvis du spørger min mand og mine børn, så er jeg sikker på at de en-stemmigt vil sige: Chokoladekager! Og de har jo ret – Chokolade er godt! Derfor har jeg været i arkivet og fundet mine egne chokolade-favoritter:

Venstre billede: Chokolademuffins

I midten: Ricottatærte med chokolade og appelsin

højre billede: Klassisk Brownie med valnødder

Venstre billede: Cheesecake-Brownie

I midten: Kæmpe choko-marengs

Højre billede: Kärleksmums

Det er jo fredag i dag, og jeg er sikker på at du fortjener en fredags-kage efter en hård lang arbejdsuge. Her har du nogle gode forslag fra mig. God weekend!

Skriv et svar

