Ideer til en påskekage med citron eller rabarber.

Skal du også have gæster i Påsken? Så står du måske lige og mangler en ide eller en opskrift på en lækker kage til dine gæster? Jeg har samlet mine favorit- forårskager til dig her. Jeg har allerede rabarber i  min have, så jeg tror vi skal have en rabarberkage på søndag, hvor min far kommer til påskemiddag. Men citronkage er jo også fristende! Det bliver et svært valg. Hvad vil du bage?

Du skal bare klikke på billederne, så kommer du videre til et link/opskriften.  GOD PÅSKE!

Skriv et svar

