Glimt fra min have i Påsken.

Sikken en skøn Påske det har været! Vi har virkelig nydt det dejlige vejr, og fået sat skik på haven. Min mand er ved at bygge en pergola. Det ser lovende ud! Jeg har især brugt mine kræfter på at luge i bedene, beskære lavendler, roser og træer. Og så har omplantet alle mine hostaer og dagliljer, som står i potter på terrassen. Det trængte de virkelig til! Også sukkulenterne og krydderurterne har fået nye potter og jord. Alting er så tidligt på den i år. Mine tulipaner stråler i forårssolen, og mit yndlingstræ over dem alle – Pilebladet pære eller Nordens Oliventræ, står med rene hvide blomster.

Har du også været i haven i Påsken? Eller har din altan fået nye blomster?

3 thoughts on “Glimt fra min have i Påsken.

Skriv et svar

