En æblekage til at fejre efteråret – den glade kagekone er tilbage!

Det har været en lang sommer for den glade kagekone. Jeg har ikke fået blogget meget, men jeg har alligevel bagt en masse. Det har været de gode gamle kendinge. Jeg har ikke følt mig inspireret eller haft overskud til at afprøve nye opskrifter til bloggen. Min familie og mit arbejde har krævet ekstra opmærksomhed fra min side. Det har været en hård sommer på mange måder med mange bekymringer – Og jeg er rigtig god til at bekymre mig! Så nu skal jeg huske på, at gøre de ting der gør mig glad. Og det er at bage og fortælle om det her på min blog. Jeg håber du min trofaste læser og abonnent vil glæde sig over nyt fra mig! Hvis du har savnet mine updates så kig forbi på INSTAGRAM, hvor jeg flittigt lægger billeder op fra min hverdag med familie, rejser, blomster, have og selvfølgelig kager. Også på INSTAGRAM hedder jeg dengladekagekone.

 

En af mine favoritter når efteråret melder sig, er denne bløde og kanelduftende æblekage. Opskriften findes allerede på den gladekagekone Klik her for at finde opskriften! Jeg kan godt lide at spise kagen som den er, men min familie elsker den med creme fraiche på toppen. Den er super let at lave, og jeg er sikker på din familie og venner (eller bare dig selv!) vil glæde sig over at få en lækker æblekage til eftermiddagskaffen i weekenden. God weekend!

 

2 thoughts on “En æblekage til at fejre efteråret – den glade kagekone er tilbage!

Skriv et svar

