Mine favoritter i anledning af bloggens 2 års fødselsdag.

I disse dage fejrer Den glade kagekone 2 års fødselsdag. Det første indlæg på bloggen skrev jeg den 29. december 2012 – en opskrift på Juleboller a’la dem fra Lagkagehuset. Du kan læse mit første blogindlæg her. Opskriften er sjovt nok stadig en af de mest søgte opskrifter på min blog. Faktisk er mange af de første opskrifter jeg lagde på bloggen i 2013, dem der får flest henvisninger fra Google. Men der er jo mange, mange andre lækre opskrifter på tærter og kager på bloggen, der godt kunne fortjene noget mere opmærksomhed. Derfor får i mine favoritter 1 fra 2013 og 4 fra 2014. Samtidig vil jeg benytte den festlige lejlighed til at prale af, at jeg i disse dage kun er 500 fra at have haft 100.000 wiews/besøgende i alt på min blog. Det er da meget godt gået af en amatør-bage-blogger! Så hvis du lige hjælper med at dele dette indlæg på Facebook, som en lille fødselsdagsgave til Den glade kagekone, så når vi sammen 100.000 inden i morgen aften!

Jeg vil blive glad for, hvis du har lyst til at dele din oplevelse af min blog og svare på en eller flere af nedenstående spørgsmål:

  1. Har du en favorit opskrift her hos Den glade kagekone, som du vender tilbage til gang efter gang?
  2. Eller en opskrift som du drømmer om at bage?
  3. Måske har du søgt efter en speciel opskrift hos mig uden held?
  4. Hvad synes du jeg skal bage i 2015?

Jeg glæder mig til at dele mine bageoplevelser med dig i 2015! Kh Ulrika

Du skal bare trykke på Facebook knappen lige nedenunder, så deler du dette indlæg på Facebook! Tak! ❤️

4 thoughts on “Mine favoritter i anledning af bloggens 2 års fødselsdag.

    • Hej Anette!
      Du skal da bare se at komme i gang med den der citronkage! Den er super nem – du skal bare have et sukkertermometer til den italienske marengs. 😃 Godt nytår! Og tak for din hilsen!
      Kh Ulrika

      Like

Skriv et svar

