En gul påskekage med citroner

 

 

Så blev det endelig påskeferie! Den er bare tiltrængt efter en meget stressende periode på arbejdet med masser af noder. Derfor har der heller ikke været megen tid til at bage det sidste stykke tid, men nu vil jeg tage revanche en af de næste par dage. Det kunne godt blive en af disse dejlige citron -kager, som er ligeså gul som påsken. Jeg elsker selv citronkager. Sjovt nok, er den allermest populære kage på bloggen lige nu Lemon Meringue pie. Det er også en supergod opskrift, men desværre er det ikke et af de indlæg med de smukkeste billeder på bloggen. Så måske bliver det et påske projekt at bage Lemon Meringue pie og opdatere indlægget med fne nye billeder.  Du kan finde opskriften her: Lemon Meringue pie.  Hvis du vil bage en af kagerne på billedet foroven, så tryk på billedet for at finde et link til opskriften.

Ellers skal jeg bare slappe af! I dag har vi gået en dejlig tur på stranden, og i aften vil min søster forkæle os med en skøn påskemiddag med lam.

Tilsidst ønsker jeg dig en god og hyggelig påske med masser af skøn afslapning og måske en dejlig kage på bordet! Kh Ulrika

Skriv et svar

