Havregryn og blåbær cookies – tema con variazione.

Det er altid sjovt, at finde på nye variationer af gamle kendinge. Jeg fandt en pose med tørrede blåbær længst nede i kassen med diverse nødder og tørrede frugter, og de passer jo perfekt til at afprøve en ny variant af mine havregryns cookies. Det eneste jeg ændrede var, at i stedet for 40 g tørrede tranebær, brugte jeg 50 g tørrede blåbær. Se opskriften her.

Der er så mange fine blå blomster i min have for øjenlikket. I vasen er der Kærmindesøster, Vinca Minor og Perle hyacinter. Yndigt, ikke sandt?

2 thoughts on “Havregryn og blåbær cookies – tema con variazione.

    • Hej Aase!
      Det har jeg desværre ikke prøvet, så jeg ved det ikke. Men jeg tænker at friske bær vil blive for smattede. Men prøv med en småkage. Tag lidt af dejen, tryk et par blåbær ned i en enkelt småkage og bag den. Se om det går! 😉 Hvis ikke så kan du enten bage resten af dejen uden noget eller blande en håndfuld rosiner eller tørrede tranebær i. God fornøjelse! Kh Ulrika

      Like

Skriv en kommentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.