Havregryn og blåbær cookies – tema con variazione.

Det er altid sjovt, at finde på nye variationer af gamle kendinge. Jeg fandt en pose med tørrede blåbær længst nede i kassen med diverse nødder og tørrede frugter, og de passer jo perfekt til at afprøve en ny variant af mine havregryns cookies. Det eneste jeg ændrede var, at i stedet for 40 g tørrede tranebær, brugte jeg 50 g tørrede blåbær. Se opskriften her.

Der er så mange fine blå blomster i min have for øjenlikket. I vasen er der Kærmindesøster, Vinca Minor og Perle hyacinter. Yndigt, ikke sandt?

Skriv et svar

